Un alemán vivía cun lobo en Ourense pensando que era un...

As probas de ADN realizadas pola Garda Civil determinaron que era un canis lupus signatus, que ademais ten tres cachorros

Un estudo expón como os sistemas agroforestais frean os incendios

Científicos do Campus de Lugo propoñen nun artigo a integración de cultivos forestais e agrogandeiros como antídoto fronte aos lumes

Serafín González: “Só pedimos unha Consellería de Medio Ambiente que cumpra...

O presidente da Sociedade Galega de Historia Natural di que "esta lexislatura foi a máis negativa desde o punto de vista ambiental" en Galicia

A alternativa aos antibióticos contra a placa dental idéase en Galicia

Científicos da USC investigan desde hai anos o uso dunha encima para "incomunicar" ás bacterias causantes de doenzas bucodentais

Clínica Pardiñas: ‘influencers’ mundiais desde A Coruña

A canle de Youtube deste centro acumula máis de 50 millóns de visitas e 125.000 subscritores grazas aos seus vídeos sobre o coidado dental

Científicos de Santiago piden mecenas para estudar malformacións cerebrais

O Laboratorio de Bioloxía Vascular do CiMUS, que dirixe Juan Zalvide, abre unha campaña de financiamento ata o 31 de marzo

Un estudo atribúe a infeccións por virus e bacterias o 8%...

Científicos cataláns e italianos expoñen que as infeccións causadas por bacterias como H. pylori e diversos virus inflúen na aparición dos tumores

Un boato sobre o coronavirus en Galicia esténdese polas redes

Sanidade desminte a presenza de positivos nos hospitais galegos despois de que diversos rumores circularan alertando dun caso na Coruña

TOLOCIENCIA

A Ciencia dos Porqués

PERSPECTIVAS

Máis populares

Bitácoras

Medir a capacidade de contaxio das epidemias é clave para atallalas.

Epidemioloxía para dummies: Como se miden as epidemias?

Co gallo da propagación do coronavirus, cómpre afondar en como se estuda a evolución das enfermidades contaxiosas ao longo do tempo e o espazo
O traballo foi realizado sobre a base do peixe cebra.

Por que envellecemos? (Unha mirada de peixe)

O biólogo Antonio Figueras narra neste artigo as súas investigacións co peixe cebra para estudar o proceso de envellecemento

Académico Lomonósov, Chernóbil Ártico mariño?

O biólogo Antonio Figueras analiza nesta bitácora os riscos da central nuclear flotante que entrou en funcionamento en Rusia