Un dicionario galego-portugués de invertebrados con 60.000 termos

O profesor da UVigo Carlos Garrido publica un dos maiores dicionarios terminolóxicos do seu xénero nun volume editado pola Universidade de São Paulo

Un alemán vivía cun lobo en Ourense pensando que era un...

As probas de ADN realizadas pola Garda Civil determinaron que era un canis lupus signatus, que ademais ten tres cachorros

Un estudo expón como os sistemas agroforestais frean os incendios

Científicos do Campus de Lugo propoñen nun artigo a integración de cultivos forestais e agrogandeiros como antídoto fronte aos lumes

A alternativa aos antibióticos contra a placa dental idéase en Galicia

Científicos da USC investigan desde hai anos o uso dunha encima para "incomunicar" ás bacterias causantes de doenzas bucodentais

Clínica Pardiñas: ‘influencers’ mundiais desde A Coruña

A canle de Youtube deste centro acumula máis de 50 millóns de visitas e 125.000 subscritores grazas aos seus vídeos sobre o coidado dental

Paso clave en Santiago para identificar fármacos contra a trombose

Investigadores do grupo Platelet Proteomics do CiMUS descobre o mecanismo de activación dun receptor de plaquetas determinante en eventos isquémicos

Hai un 50% de opcións de ter esta bacteria no estómago,...

Estudos recentes volven salientar o impacto da "Helicobacter pylori" na saúde, aínda que moitas veces fica toda a vida sen causar danos

Pharmamar crea un kit que diagnostica o coronavirus en 5 horas

A compañía multinacional de orixe galega traballou sen descanso nas últimas semanas sobre a secuencia xenética do Covid-19

TOLOCIENCIA

PERSPECTIVAS

Máis populares

Bitácoras

Medir a capacidade de contaxio das epidemias é clave para atallalas.

Epidemioloxía para dummies: Como se miden as epidemias?

Co gallo da propagación do coronavirus, cómpre afondar en como se estuda a evolución das enfermidades contaxiosas ao longo do tempo e o espazo
O traballo foi realizado sobre a base do peixe cebra.

Por que envellecemos? (Unha mirada de peixe)

O biólogo Antonio Figueras narra neste artigo as súas investigacións co peixe cebra para estudar o proceso de envellecemento

Académico Lomonósov, Chernóbil Ártico mariño?

O biólogo Antonio Figueras analiza nesta bitácora os riscos da central nuclear flotante que entrou en funcionamento en Rusia