Así funcionan os tests rápidos para detectar o coronavirus

A diferenza da técnica da PCR, que tarda horas, estes kits dan resultado en 15 minutos detectando unha proteína ou anticorpos

Guantes e máscaras? A seguridade pasa pola hixiene

Os profesores da Universidade de Santiago Juan Gestal e Francisco Caamaño analizan o uso correcto dos sistemas de protección fronte ao coronavirus

Galicia suma 407 novos casos nun día e afectados en máis...

Unha vintena de persoas recibiron a alta nas últimas horas, sumando un total de 67, e faleceron 44 persoas desde o comezo da crise

Un pico de contaminación revela o aumento de tráfico antes da...

A rede de Calidade do Aire de MeteoGalicia constata a redución a niveis mínimos das emisións contaminantes desde hai dúas semanas

Chega a primavera este venres ás 4.50 horas (tamén na túa...

A estación traerá dúas boas choivas de meteoros, unha eclipse de Lúa e a radiación ultravioleta que pode axudar a combater o coronavirus

A análise xenética dos excrementos revela a dieta das lontras de...

A colaboración entre investigadores da UDC e a spin-off AllGenetics usa unha novidosa técnica e detecta a presenza de troita arco da vella no encoro

A carie: como previr e frear unha doenza crítica para os...

É a primeira causa de perda de pezas dentais na infancia e a mocidade, pero pode atallarse a tempo seguindo varias pautas

A alternativa aos antibióticos contra a placa dental idéase en Galicia

Científicos da USC investigan desde hai anos o uso dunha encima para "incomunicar" ás bacterias causantes de doenzas bucodentais

TOLOCIENCIA

A Ciencia dos Porqués

PERSPECTIVAS

Máis populares

Bitácoras

A emerxencia sanitaria leva tamén a poñer o foco lonxe das cidades. Foto: R. Pan.

O coronavirus non parará nas cidades, e por iso temos que calmarnos e coidarnos

A emerxencia sanitaria e social que Galicia afronta co SARS-CoV-2 leva a mirar tamén cara as zonas que non están no foco mediático
Medir a capacidade de contaxio das epidemias é clave para atallalas.

Epidemioloxía para dummies: Como se miden as epidemias?

Co gallo da propagación do coronavirus, cómpre afondar en como se estuda a evolución das enfermidades contaxiosas ao longo do tempo e o espazo
O traballo foi realizado sobre a base do peixe cebra.

Por que envellecemos? (Unha mirada de peixe)