Volve o debate: foi un meteorito o único culpable da extinción...

Unha nova investigación rexeita que o vulcanismo influíra na morte destes seres e apunta únicamente ao impacto dun gran asteroide

Adega critica a caza do raposo nas zonas de expansión da...

A asociación ecoloxista pide que non se celebre o campionato galego, programado para este sábado nos municipios de Láncara e Triacastela

Rebeca Atencia, primatóloga ferrolá: “Os chimpancés son como a miña familia”

A investigadora galega é directora do Instituto Jane Goodall no Congo, onde dirixe o centro de recuperación de chimpancés máis grande de África

Por que o cancro afecta máis a homes que a mulleres?

Un estudo explica un dos principais mecanismos biolóxicos, debido á perda da función de varios xenes clave no cromosoma Y

A actividade física frecuente modifica a expresión dos xenes do ADN

A científica galega Alba Fernández Sanlés, do Instituto Hospital del Mar de Investigaciones Médicas, é a primeira autora da investigación

Comeza en Barcelona un ensaio clínico con cannabis para tratar a...

A investigación que desenvolveron os investigadores da Universitat Pompeu Fabra de Barcelona aliviou a sensibilidade á dor en roedores

TOLOCIENCIA

PERSPECTIVAS

Máis populares

Bitácoras

O traballo foi realizado sobre a base do peixe cebra.

Por que envellecemos? (Unha mirada de peixe)

O biólogo Antonio Figueras narra neste artigo as súas investigacións co peixe cebra para estudar o proceso de envellecemento

Académico Lomonósov, Chernóbil Ártico mariño?

O biólogo Antonio Figueras analiza nesta bitácora os riscos da central nuclear flotante que entrou en funcionamento en Rusia