O Goberno español declara a “emerxencia climática”

O proxecto estatal márcase o obxectivo de descarbonizar a economía acadar a neutralidade climática para o ano 2050

A Xunta levanta a prohibición de plantar pataca debido á couza...

Os municipios, nas provincias da Coruña e Lugo, pasan a ser considerados zona tampón ao non teren rexistrado ningunha captura nos dous últimos anos

Volve o debate: foi un meteorito o único culpable da extinción...

Unha nova investigación rexeita que o vulcanismo influíra na morte destes seres e apunta únicamente ao impacto dun gran asteroide

Unha ferramenta informática galega para a diagnose de electrocardiogramas

O enxeñeiro e profesor da UVigo Víctor Mondelo deseña unha plataforma que facilita o traballo do persoal sanitario na toma de decisións

Galicia participa nunha ferramenta que detectará doenzas graves en dúas horas

Investigadores do IDIS de Santiago lideran dous dos grupos de traballo do macro-proxecto europeo Diamonds, de 22,5 millóns de euros

Por que o cancro afecta máis a homes que a mulleres?

Un estudo explica un dos principais mecanismos biolóxicos, debido á perda da función de varios xenes clave no cromosoma Y

TOLOCIENCIA

PERSPECTIVAS

Máis populares

Bitácoras

O traballo foi realizado sobre a base do peixe cebra.

Por que envellecemos? (Unha mirada de peixe)

O biólogo Antonio Figueras narra neste artigo as súas investigacións co peixe cebra para estudar o proceso de envellecemento

Académico Lomonósov, Chernóbil Ártico mariño?

O biólogo Antonio Figueras analiza nesta bitácora os riscos da central nuclear flotante que entrou en funcionamento en Rusia