Tribuna

Algúns autores defenden que, máis que avellentar, a poboación está a rexuvenecer grazas á mellora das condicións de vida.

Son os 80 os novos 65?

*Un artigo de Hai moita vida despois da xubilación. Case dúas décadas nalgúns casos. E encima, gozando de máis benestar que nunca. Neste momento, os anos que nos restan cumpridos os 81 equivalen aos...
Por Lucía Martínez Virto
O sangue do dragón de Komodo podería albergar un composto con propiedades cicatrizantes. Foto: Mark Dumont / CC BY 2.0.

Do dragón de Komodo a Atacama: seis lugares sorprendentes nos que a ciencia busca...

Científicos de todo o mundo analizan por todo o planeta compostos presentes en diversas especies con propiedades antibióticas e anticanceríxenas
Por Alba Iglesias e Linamaria Pintor
Alexander Fleming foi a peza clave para descubrir a penicilina. Fonte: Wikicommons.

Así se produciu penicilina de forma masiva na Segunda Guerra Mundial

*Un artigo de  Alexander Fleming foi un mozo médico escocés que, tras quedar arrepiado pola gran mortalidade causada polas feridas de metralla infectadas durante a I Guerra Mundial, decidiu buscar un novo antiséptico. Un día de...
Por Rafael Camarillo

Ilusións visuais: por que nos engana o noso cerebro?

As diferenzas entre a información que chega ao noso cerebro e como este a procesa para nós provoca ás veces situacións peculiares
Por Amanda Sierra
Moitos tipos de suplementos apenas teñen efectos para perder peso.

Cinco produtos que non te axudarán a perder peso

As redes están cheas de todo tipo de suplementos sobre os que a evidencia científica non constatou aínda estes supostos beneficios
Por Redacción

Por que a miñoca é un dos animais máis importantes do planeta

Estes organismos son un gran sustento para outros animais e xogan un papel clave na riqueza dos solos de moitas rexións da Terra
Por Redacción
Comprobouse que o tratamento complementario con antiinflamatorios pode mellorar os síntomas da depresión ao actuar sobre o sistema inmune.

Como afecta o sistema inmune á depresión das persoas maiores

Diversos estudos constatan unha relación entre problemas inflamatorios e a presenza de síntomas depresivos na terceira idade
Por Yolanda Sánchez e Alejandro de la Torre
O autor pregúntase como sería o mundo despois dunha posible gran extinción humana.

Que especies dominarían o mundo se os humanos se extinguisen?

O autor aborda a cuestión de como será o planeta despois dunha posible extinción da nosa especie, botando a vista cara atrás
Por Luc Bussiere
As setas son o alicerce de moitas relacións tróficas nos bosques.

Por que os cogomelos son indispensables para conservar o planeta

Un bo estado de saúde dos fungos que habitan nos bosques é clave para o funcionamento dos ecosistemas forestais
Por Sergio de Miguel Magaña

Inflúe o cambio de hora na nosa saúde?

O autor expón a necesidade de manter as dúas variacións anuais, e apunta a que non hai evidencias suficientes para ver un impacto na saúde