Tribuna

As setas son o alicerce de moitas relacións tróficas nos bosques.

Por que os cogomelos son indispensables para conservar o planeta

Un bo estado de saúde dos fungos que habitan nos bosques é clave para o funcionamento dos ecosistemas forestais
Por Sergio de Miguel Magaña

Inflúe o cambio de hora na nosa saúde?

O autor expón a necesidade de manter as dúas variacións anuais, e apunta a que non hai evidencias suficientes para ver un impacto na saúde
Por José María Martín Olalla
Busto de Carlomagno creado alrededor de 1350. Fonte: Moskwa.

Vostede é descendente de Carlomagno; o seu veciño tamén

Os cálculos apuntan a que todos os europeos compartimos un antepasado común que viviu hai, aproximadamente, uns 600 anos
Por Juan Ignacio Pérez Iglesias

O curioso caso da familia que era feliz durmindo catro horas ao día

Unha investigación recente constata que unha mutación xenética é a responsable de que algunhas persoas precisen durmir menos
Por José Ramón Alonso Peña
Tomás Batuecas, na primeira etapa da súa carreira. Imaxes cedidas pola RAGC e Francisco González de Posada.

A etapa madrileña de Tomás Batuecas

O investigador Francisco González de Posada, que prepara unha tese sobre o científico, repasa a traxectoria previa á súa chegada a Santiago
Por Francisco González de Posada

A pandemia de imaxes falsas: ao límite do imposible

A batalla contra a proliferación de imaxes falsas é moito máis complexa, e os seus efectos culturais son tamén moito máis devastadores
Por Francisco López Cantos

Cinco falsos mitos sobre o cambio climático

Numerosos grupos de presión invisten centos de millóns de euros todos os anos para contrarrestar a evidencia científica sobre a situación
Por Mark Maslin

O que nos poden ensinar caracois e lesmas sobre a robótica

A ciencia e a tecnoloxía sempre se inspiraron na natureza para crear instrumentos de vangarda, e os gasterópodos son un exemplo moi interesante
Por Javier Rodríguez

Fertilizantes de nitróxeno: tan imprescindibles como contaminantes

Os produtos para mellorar a eficiencia dos cultivos melloraron a vida de moita xente, pero tamén xeran problemas medioambientais
Por Antonio Rafael Sánchez Rodríguez
Existe a crenza de que os gatos comen herba cando están enfermos para purgarse, pero non hai evidencia científica sobre isto.

Por que comen herba as nosas mascotas?

Comen herba os cans e os gatos para purgarse, ou é un comportamento instintivo? O autor analiza os estudos dispoñibles sobre este hábito