Tribuna

Son varios os factores vinculados a un maior risco de coágulos sanguíneos. Foto: Pixabay.

A farmacovixilancia das vacinas está funcionando

O catedrático de Microbioloxía Ignacio López Goñi explica como se están analizan os efectos adversos con posible vinculación a algunhas vacinas
Por Ignacio López-Goñi
Ademais das vacinas, a inmunidade adquirida por mor dunha infección previa protexe como mínimo durante bastantes meses de enfermar de novo coa Covid-19. Fonte: Pixabay.

Por que é moi difícil reinfectarse co SARS-CoV-2?

O autor, virólogo, expón neste artigo as claves que dificultan que o coronavirus volva afectar a persoas que xa estiveron antes en contacto con el
Por Miguel Ángel Jiménez Clavero
O autor explica por que mesturar dúas vacinas cun funcionamento distinto non é a mellor opción. Foto: Pixabay.

Ten sentido mesturar vacinas sen que haxa xustificación científica?

O inmunólogo do Sergas José Gómez Rial analiza neste artigo as dúbidas que xurdiron sobre completar a pauta da vacina de AstraZeneca-Oxford
Por José Gómez Rial

Como se desenvolveu a vacina de Janssen?

Ante a chegada da nova vacina dunha soa dose, un dos seus investigadores no Hospital La Paz de Madrid explica os estritos ensaios deste fármaco
Por Agencia SINC
O desenvolvemento da tecnoloxía de ARNm coas vacinas permite explorar novas opcións co uso de nanopartículas para tratar outras enfermidades. Imaxe: Pixabay.

As nanopartículas das vacinas da Covid-19, ferramentas para novos tratamentos no cerebro

A neurocientífica galega Sonia Villapol explora a posibilidade de usar as tecnoloxías de transporte de partículas para tratar doenzas neurolóxicas
Por Sonia Villapol
Durante as súas expedicións, Darwin estudou con gran atención e detalle a diversidade e adaptacións das plantas. Imaxes: Jaime Güemes.

Sete plantas para comprender a Darwin

O botánico Jaime Güemes percorre neste texto diversas especies que recoñecen o gran legado científico do naturalista británico
Por Jaime Güemes
A suor que se produce nalgunhas partes do corpo, como os sobacos, está causada pola actividade de diversas bacterias. Foto: Pixabay.

Por que cheiran os sobacos e o alento?

O microbiólogo Raúl Rivas explica neste artigo como os procesos xerados por diversas bacterias están detrás destes olores desagradables
Por Raúl Rivas

Coágulos sanguíneos e Covid-19: cinco factores de risco

Alén dos casos illados vinculados á vacina de AstraZeneca, hai factores como a pílula anticonceptiva, o tabaquismo ou a obesidade, que aumentan o risco
Por Adam Taylor
Marie Pasteur, nacida como Marie Laurent, tivo un activo papel nas investigacións do seu marido Louis. Fonte; Wikicommons / CC BY-NC-SA.

Marie Pasteur, a axudante invisible do bacteriólogo francés

A parella de Louis Pasteur, un dos científicos máis relevantes da historia, foi tamén unha das súas colaboradoras científicas máis importantes
Por Marta Macho-Stadler
O debate sobre a semana laboral de catro días está a tomar pulo en numerosos países nos últimos anos.

Semana laboral de catro días: cara a un modelo económico máis xusto?

O autor, investigador da UVigo, expón o debate arredor da transición cara a un novo modelo produtivo e laboral