Tribuna

Na boca viven ata 700 especies de microorganismos, que adoitan transmitirse cando nos bicamos con outras persoas. Foto: Pexels.

Que microorganismos compartimos cando nos bicamos?

Un bico é pura química, e mantén vivos os nosos sentimentos de afecto ou amor. Pero que pasa coa microbiota da nosa boca cando nos damos un bico?
Por Jessica Gil e Alejandro Mira

Que non che veñan con lerias: a wifi non é perigosa

O autor analiza a evidencia que desbota a suposta influencia das redes sen fíos en problemas de saúde nas contornas cotiás
Por Alberto Nájera López
Os fármacos aprobados teñen un efecto limitado, xa que apenas reducen os síntomas durante uns meses. Foto: Pixabay.

Por que fracasan os fármacos contra o alzhéimer?

A procura dun fármaco contra a enfermidade é unha das maiores frustracións da medicina moderna, cunha taxa de fracaso de máis do 99%
Por Elisabet Sánchez e Antonia Gutiérrez
Os autores expoñen algunhas das recomendacións para falar e informar do suicidio. Foto: Pixabay.

Suicidio: existe realmente o efecto chamada?

É un importante problema de saúde pública, e tamén é posible previlo, e concerne a toda a sociedade, mais como informar del?
Por The Conversation
Hai diversos grupos de interese no movemento contra as vacinas que sacan tallada, como a promoción de tratamentos alternativos. Foto: Pixabay.

Quen se beneficia do negacionismo contra as vacinas?

Fronte á notoria efectividade das vacinas contra os casos graves e as mortes, seguen presentes os movementos que as rexeitan, con diversos intereses
Por A. Jamie Wood e Colin Beale
A cobertura global da vacinación é esencial para evitar novos riscos que obstaculicen a superación da pandemia. Foto: Pixabay.

Por que é importante vacinar contra a Covid-19 a todo o mundo

Algúns países xa superan o limiar do 70% da pauta completa, pero o esforzo e o fito debe ser global para conter a pandemia
Por Óscar Zurriaga
As análises realizadas ata o momento constatan unha maior protección fronte ao contaxio do SARS-CoV-2 nas persoas vacinadas. Foto: Pixabay.

As persoas vacinadas contra a Covid-19 contaxian menos

Os investigadores María del Mar Tomás (SERGAS) e Antonio Gutiérrez expoñen neste texto a evidencia sobre a redución do risco de transmisión nestes casos
Por María del Mar Tomás e Antonio Gutiérrez

Deshumanizamos o trato aos maiores na pandemia?

A autora expón algunhas das claves a ter en conta para mellorar a atención e o soporte da sociedade ás necesidades das persoas maiores
Por Rosa Gómez Trenado
As asinantes instan ás Administracións a actuar fronte á opresión e perda de liberdade do pobo afgán. Foto: Army Amber.

Mulleres científicas contra a opresión e perda de dereitos do pobo afgán

As investigadoras Marisol Soengas, María Mayán e Ariana Fernández asinan esta carta e instan a colectivos científicos e sociedade en xeral a sumarse ás súas peticións
Por Marisol Soengas, María Mayán e Ariana Fernández
Estudos preliminares realizados en España constatan que a maioría das mulleres manifestan alteracións na menstruación trala vacina. Foto: Pexels.

Que sabemos sobre os cambios na menstruación trala vacina da Covid-19?

A falta de información e coñecemento sobre os efectos adversos en mulleres pon de manifesto as eivas que persisten sobre a perspectiva de xénero na ciencia