Sábado 20 Xullo 2024

Tribuna

Cambio climático: o pasado conta

https://theconversation.com/javascripts/lib/content_tracker_hook.js O cambio climático actual é antropoxénico (de orixe humana). O consenso sobre iso no ámbito científico que se dedica á investigación do clima é...

As persoas que se preocupan en exceso procesan a información de forma máis lenta

https://theconversation.com/javascripts/lib/content_tracker_hook.js *Artigo de Hai momentos do ano ou na vida nos que é inevitable sentirse nervioso, excedido pola carga de traballo ou as circunstancias. Por...

Tomas anticonceptivos orais? Estes son todos os seus riscos

A contracepción hormonal consiste na administración externa de hormonas sexuais, estróxenos e proxestáxenos, que evitan que a muller quede embarazada

O ciclo do sal nos océanos e o seu impacto no colapso da AMOC

Se o bucle de circulación Atlántico daría lugar a un arrefriado brusco do clima europeo

Os incendios forestais extremos duplicáronse nos últimos 20 anos

Un estudo publicado en Nature Ecology & Evolution mostra que, a nivel global, está aumentar tanto o número como a intensidade dos incendios

Cinco motivos para estar alerta ante a transmisión de gripe aviaria en humanos

México e a OMS anunciaron o 5 de xuño a morte dun home, de 59 anos de idade, infectado polo virus da influenza subtipo AH5N2

Non é obesidade, é lipedema: a descoñecida enfermidade que afecta sobre todo a mulleres

Consiste nunha alteración na distribución da graxa corporal, cun aumento desproporcionado do tecido graxo nas extremidades

Novos antibióticos: tres boas noticias na guerra contras as superbacterias

A zosurabalpina, a lolamicina e Emblaveo convértense nos futuros fármacos que poderán facer frente a estas especies

Que é o que deberías facer (e non fas) para evitar morrer antes de tempo

En 2019, España tiña unha esperanza de vida de 83,2 anos, só superada por Xapón, Suíza e Corea do Sur

Os perigos (infrecuentes) dos esbirros: dende esgazaduras na tráquea á expulsión do intestino

Son un mecanismo de protección que impide que o po, as bacterias e os virus entren no noso aparello respiratorio

A inquietante expansión da leishmaniose, a doenza tropical que afecta a cans e humanos

É un conxunto de enfermidades causadas polo parasito Leishmania, transmitido pola picadura de insectos chamados flebótomos

Bacterias, fungos, ácaros… Estes son todos os teus diminutos compañeiros de cama

Un estudo demostrou que, tras unha semana de uso, a funda da almofada pode albergar tres millóns de patóxenos por centímetro cadrado

Cando o inferno son os outros: como identificar e manexar a ansiedade social

Caracterízase por un medo intenso e persistente a situacións nas que a persoa sente que pode ser xulgada, avaliada ou humillada polos demais

Atención ao ceo nocturno: a inminente explosión estelar que poderás ver a simple vista

A NASA cre que o fenómeno astronómico poderá observarse proximamente durante varios días

Os dous fungos que axudaron a derrotar os exércitos de Napoleón e Hitler en Rusia (e hai en Galicia)

As substancias tóxicas que xeran o caruncho do centeo e as especies do xénero 'Fusarium' transmítense a través de alimentos contaminados

O método 30-30-30: a tendencia viral de TikTok para incorporar hábitos saudables no día a día

https://theconversation.com/javascripts/lib/content_tracker_hook.js *Un artigo de Unha das últimas tendencias en saúde de TikTok é o método 30-30-30. Consiste en inxerir 30 gramos de proteínas aos 30...