Tribuna

A condición de obeso vincúlase a aparición de moitos e diversos problemas de saúde.

Estar obeso parécese moito, demasiado, a avellentarse

O exceso de peso supón a aceleración de diversas patoloxías, que tamén se producen en forma de complicacións na actual pandemia da Covid-19
Por María Josefa García Barrado
O aumento de novos casos de Covid-19 está facendo medrar a preocupación en España.

Como sobrevivir aos inevitables rebrotes da Covid-19

Unha vez pasada a desescalada, o número crecente de brotes está espertando unha gran inquietude en España
Por Vicente Soriano

Consensos para a Ciencia: o estatuto de persoal investigador da USC

A investigadora Rebeca Blanco-Rotea reflexiona neste artigo sobre os atrancos na carreira investigadora ante o borrador do estatuto que prepara a Universidade de Santiago
Por Rebeca Blanco-Rotea
A revisión da información coñecida ata agora leva a apuntar cara a unha probable transmisión do SARS-CoV-2 con capacidade infectiva a través do aire, sobre todo en espazos pechados.

Pero a Covid-19 pode contaxiarse polo aire ou non?

As dúbidas e incertezas que persisten arredor dalgúns dos medios de transmisión do SARS-CoV-2 provocan inquedanza na cidadanía
Por Ignacio J. Molina Pineda

Detectar o alzheimer precoz mirando aos ollos

As análises tomográficas na retina poden desvelar alteracións que adiantan o diagnóstico desta doenza neurodexenerativa
Por Inés López e José Manuel Ramírez
Tedros Adhanom Ghebreyesus, director xeral da OMS, nunha comparecencia a comezos de xullo. Foto: OMS.

Por que di a OMS que o peor da pandemia da Covid-19 está por...

* Un artigo de  "O peor está por vir". A frase é de Tedros Adhanom Ghebreyesus, o director xeral da Organización Mundial da Saúde (OMS), e foi pronunciada o pasado 29 de xuño, seis meses...
Por Salvador Peiró
O impacto máis leve da Covid-19 na rapazada leva, ás veces, a unha menor sensación de risco.

Rapazada a cara descuberta: como animalos a protexerse do coronavirus?

O autor expón algunhas claves para facer callar a necesidade do uso das medidas de prevención fronte á Covid-19 na xente nova
Por José Ramón Ubieto Pardo
A investigadora Sonia Villapol estuda a relación entre as bacterias intestinais e marcadores de inflamación e carga viral do SARS-CoV-2.

As bacterias gastrointestinais, aliadas contra a Covid-19

A científica lucense, experta no estudo da microbiota, aborda neste artigo o risco que supón a aparición de síntomas intestinais na doenza
Por Sonia Villapol
Nas últimas semanas comezaron a circular informacións sobre a suposta perda de agresividade do virus.

Perdeu agresividade o SARS-CoV-2? Ollo coas ilusións víricas enganosas