Sábado 20 Abril 2024

Micromensaxes para explicar microbioloxía

Membros do Grupo de Innovación Docente en Microbioloxía da USC (MIKROBIOS) coordinado polo profesor Jesús López Romalde participan xunto con outros 27 docentes e investigadores de 20 universidades e centros de investigación no primeiro curso mundial en liña gratuíto vía Twitter sobre microbioloxía. A iniciativa está coordinada e organizada polo grupo de Docencia e Difusión da Microbioloxía da Sociedade Española de Microbioloxía (SEM), sendo a primeira sociedade científica do mundo que organiza un curso a través desta rede social.

Cunha linguaxe sinxela, divulgativa e moi visual, o obxectivo é difundir conceptos e nocións básicas sobre microbioloxía a estudantes de bacharelato, profesores de secundaria, universitarios, profesionais das ciencias, xornalistas científicos e público en xeral. As “clases” compoñeranse de 30-40 tweets con contidos, webs, links, novas, imaxes ou vídeos sobre cuestións científicas relacionadas coa microbioloxía dunha duración de arredor de 30 minutos que se enviarán a unha hora e día da semana concretos. Cada día tratarase un tema distinto, desde qué é un virus ata a malaria ou a resistencia aos antibióticos.

En conxunto constitúe todo un curso en liña masivo gratuíto (MOOC) que poderá seguir calquera persoa a partir do 5 de abril (ata o 2 de xuño) con conta en Twitter coa etiqueta #microMOOCSEM. As “clases” enviaranse a través da conta de Twitter da SEM @SEMicrobiologia e quedarán logo recollidas na dirección de internet https://storify.com/microMOOCSEM.

Ademais da USC, participan nesta innovadora experiencia as universidades de Barcelona, Navarra, Alacante, Cantabria, Complutense de Madrid, Miguel Hernández, País Vasco, Granada, Málaga, León, Valencia, Sevilla, Zaragoza e Autónoma de Barcelona, e o Instituto Español de Oceanografía, o Centro Superior de Investigación en Saúde Pública-Fundación FISABIO, o Hospital Doce de Octubre-CNIO, o Centro Nacional de Microbioloxía e oMassachusetts General Hospital de Boston (EE.UU.).

Twitter sofre a segunda caída xeneralizada en menos dunha semana

A plataforma dá fallos á hora de acceder ás ligazóns e compartir imaxes

Twitter volve sufrir unha caída a nivel mundial

Fai case dúas horas que comezaron a rexistrarse problemas para publicar e seguir a usuarios nesta rede social

Por que Enantyum é tendencia nacional en Twitter?

Un farmacéutico da rede social xoga coa súa audiencia a tratar de resolver caligrafías ilexibles que chegan ás súas mans