Venres 19 Abril 2024

Os CorBI International Courses reúnen a científicos de primeiro nivel na Coruña

Onte deu comezo a primeira edición dos CorBI International Courses, que se desenvolverán na Residencia Universitaria Rialta ata o 5 de agosto, grazas ao mecenado da Fundación María José Jove.

Trátase dun programa formativo de excelencia para mozos científicos de perfil sobresaliente que foron elixidos en base ao seu potencial. Os cursos están dirixidos por Luís Martínez e Manuel de León, que contaron co asesoramento de moitos dos científicos fundadores de CorBI Foundation.

Ao longo destas dúas semanas, mozos investigadores e científicos de primeira liña internacional abordarán diferentes aspectos da biomedicina, poñendo a énfase na introdución das matemáticas e a computación na investigación biomédica.

Investigadores e científicos internacionais abordarán aspectos da biomedicina

Esta primeira edición reunirá a un total de 21 alumnos e 20 profesores procedentes de diferentes universidades e centros de investigación tanto de España como de Estados Unidos e Reino Unido. Ao longo das dúas semanas de convivencia, estudarán o grao de precisión que os circuítos neuronais xeran a través do desenvolvemento; como evolucionan durante os primeiros anos de vida; como xerar comportamentos flexibles e adaptativos; e como a súa alteración dá lugar a unha disfunción mental e algunhas patoloxías como a síndrome de Down ou o autismo.

Durante a súa estancia na cidade, tanto os profesores como os alumnos dos CorBI International Courses, que xa participaron nunha cata de viños realizada por Avanteselecta, terán a oportunidade de coñecer a colección de arte da Fundación María José Jove, o Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía (MUNCYT) e o Aquarium Finisterrae, ademais de percorrer A Coruña nunha visita panorámica.

A reunión da Coruña é o primeiro dos CorBI International Courses

CorBI Foundation é un proxecto nado da unión de múltiples vontades, tanto da esfera científica, como do mundo empresarial e cultural, que conta cun total de 25 fundadores. Así mesmo, constituirase un Padroado que velará polo cumprimento dos fins establecidos e un Consello Executivo formado por Xullo Casal e Luís Martínez; coa participación de Manuel de León, tamén fundador do proxecto.

Ademais, está a configurarse un grupo de conselleiros científicos, seleccionados sempre con criterios de excelencia, que proporcionarán asesoramento e consello no deseño e desenvolvemento das actividades de CorBI Foundation. Concretamente, o Nobel de Medicamento, Torsten Wiesel, Presidente Emérito da Rockefeller University, achegou a suxestión de crear un selecto grupo internacional de científicos para apadriñar o proxecto.

Como de accesible é a rúa na que vives? Compróbao neste mapa