Aquí podes descargar en galego o Calendario Científico Escolar 2020

O CSIC publica esta obra educativa de balde coa colaboración dos Museos Científicos Coruñeses

Un dos meses do Calendario Científico Escolar 2020 do CSIC.

Sabías que Urano foi sobrevoado por primeira vez pola sonda Voyager 2 o 24 de xaneiro de 1986? Que Margarita Salas, a investigadora do CSIC que desenvolveu a patente máis rendible de España, naceu un 30 de novembro de 1938? Ou que Brian May, guitarrista de Queen e astrofísico, publicou en Nature o primeiro artigo da súa tese doutoral o 15 de decembro de 1972? Nacementos de investigadores e investigadoras de renome, avances científicos e curiosidades como estas foron reunidas no Calendario científico escolar 2020, que recolle para cada día do ano un aniversario científico ou tecnolóxico.

A iniciativa é froito do Consello Superior de Investigacións Científicas (CSIC) e a Universidade de León, e contou coa colaboración dun amplo número de profesionais da educación e outras persoas voluntarias que, tras unha invitación pública á participación, buscaron e propuxeron aniversarios. Entre as institucións colaboradoras, destacan os Museos Científicos Coruñeses.

Dirixido fundamentalmente ao alumnado de Primaria e ESO, o calendario está acompañado dunha guía didáctica con actividades que poden ser adaptadas a distintos rangos de idade e materias.

Para favorecer a súa utilización nas aulas, os materiais están dispoñibles en castelán, galego, eúscaro, catalán e asturiano.

“Fixemos un esforzo por dar a coñecer persoas e achados do presente co obxectivo de achegar a cultura científica á poboación máis nova”, explica Pablo Gutiérrez Torral, coordinador do proxecto. “Ademais, puxemos especial atención no uso dunha linguaxe non sexista e en asegurar a visibilidade das mulleres científicas e tecnólogas, para poñer ao dispor do alumnado referentes que promovan as vocacións científico-técnicas entre as nenas e adolescentes”, sinala o investigador do CSIC.

Aquí podes descargar o Calendario Científico Escolar