O acuario da Coruña acolle a feira científica que homenaxea a expedición de Isabel Zendal

O Aquarium Finisterrae terá este sábado a actividade organizada pola UDC e os Museos científicos coruñeses

O Aquarium Finisterrae acollerá este sábado 26 de novembro, en horario de 10:00 a 14:00 horas e de 16:00 a 19:00 horas as actividades organizadas pola Universidade da Coruña e os Museos Científicos Coruñeses para celebrar o aniversario da saída da Real Expedición Filantrópica da Vacina da varíola do porto coruñés.

A V Feira científica Isabel Zendal constará de obradoiros preparados polo grupo de innovación docente e divulgación científica UDCiencia, en colaboración con outras entidades, entre elas a Facultade de Enfermaría e Podoloxía da UDC.

A actividade conmemora o aniversario da saída da Real Expedición Filantrópica da Vacina do porto da Coruña, o 30 de novembro de 1803, hai 219 anos. Nesta travesía marítima tivo un papel destacado a coruñesa Isabel Zendal, como responsable dos nenos que portarían a vacina das vexigas. Será unha oportunidade para descubrir e aprender ciencia participando en diversos experimentos, xogos e actividades.

Os obradoiros serán os seguintes:

• O descubrimento da vacina contra as vexigas
  • Isabel Zendal e os nenos da vacina
  • As vacinas e a vacinación