Mércores 21 Febreiro 2024

Atopan en Santiago a base dun novo antibiótico contra o cancro de estómago

Unha investigación desenvolvida polo grupo do Centro Singular de Investigación en Química Biolóxica e Materias Moleculares (CIQUS) coordinado pola profesora da USC Concepción González-Bello, e no que tamén participou o profesor da Universidade de Alcalá Federico Gago, permitiu coñecer un residuo de aminoácido, ata o momento descoñecido, que desencadea unha reacción catalizada por unha enzima que é vital para as bacterias causantes da tuberculose (Mycobacterium tuberculosis) e do cancro de estómago (Helicobacter pylori).

Os resultados desta investigación, que vén de ser publicada na prestixiosa revista científica Biochemical Journal son froito de numerosos estudos bioquímicos e computacionais feitos polos investigadores que participaron neste traballo, que permitiu desvelar todos os detalles sobre proceso a través do que este residuo ata o momento descoñecido desencadea a reacción catalizada pola enzima deshidroquinasa tipo II, unha enzima que non está presente nos humanos, segundo salientan os investigadores.

Matar de fame á bacteria

O coñecemento desta información é moi valioso e pode resultar de grande utilidade para o posterior desenvolvemento racional de novos antibióticos que permitan a doentes superar enfermidades infecciosas como a tuberculose ou o cancro de estómago, dúas patoloxías que xa supoñen un elevado custe humano e económico na sociedade actual, precisan os investigadores.

O achado científico descuberto polo equipo de investigación do CIQUS da USC dirixido pola profesora Concepción González-Bello é o resultado dunha estratexia de traballo mantida durante anos por este grupo de investigadores, que incluso chegaron a desenvolver e patentar potentes compostos capaces de matar de fame á bacteria responsable da tuberculose e do cancro de estómago, ao bloquear os seus procesos vitais.

1. Hola, felicidades por su trabajo. Tengo un hermano incapacitado y lo acaban de diagnosticar con cancer de boca, mi madre es la guardiana legal de el, me gustaria saber si podrian aplicarle el antibiotico, estariamos de acuerdo en beneficios y desbeneficios. Gracias por leer mi correo y me gustaria recibir contestacion.

Descrito un novo tipo de xenes relacionados coa predisposición ao cancro