Cando a carteira é un buraco negro...

Os mellores memes do buraco negro M87

As redes amolan o seu enxeño para tratar con humor unha noticia que é un fito científico convertido nunha icona visual

A primeira imaxe dun buraco negro é un fito científico que tivo repercusión mundial. E a mellor proba disto no planeta Terra é que a foto se ten convertido nun fenómeno en redes sociais, espertando a imaxinación e o humor dos terrícolas. Por primeira vez, os humanos podemos ver este coloso supermasivo, co seu horizonte de sucesos. O que, para moitos, foi a mellor oportunidade para amolar a súa imaxinación e convertila en memes.

Houbo quen quixo comparar o buraco negro de M87 cunha cociña de vitrocerámica e tamén quen non puido evitar a comparación co famoso ‘ollo de Sauron‘, maligno protagonista da novela ‘O señor dos aneis’, de Tolkien.

Para moitos, a imaxe conseguida polo consorcio Event Horizon Telescope tiña máis que ver coa alimentación. E o donut ou a rosquilla foron os protagonistas de moitos memes, algúns deles relacionados con personaxes tan populares como Homer Simpson.

E, como non podía ser menos nas redes sociais, non podía faltar o gato…