Charla sobre os usos sostibles das Cíes.

Charla no mercado do Berbés sobre os usos sostibles das Illas Cíes

O director do IIM, Fran Saborido, e o investigador do CSIC Miguel Planas falarán este mércores sobre o equilibrio entre a conservación e o uso responsable

O mercado do Berbés de Vigo acolle este mércores unha nova sesión do ciclo de charlas de divulgación científica que impulsa a candidatura das Illas Cíes ao Patrimonio da Humanidade da Unesco.

Desde as 20.30 horas, e baixo o título “Usos sostibles nas Illas Cíes“, dous expertos abordarán a necesidade de analizar o equilibrio entre un uso responsable e a conservación da riqueza ecolóxica do arquipélago.

Así, o director do Instituto de Investigacións Mariña (CSIC), Fran Saborido, e o xefe do grupo de Bioloxía e Fisioloxía Larvaria de Peixes do propio CSIC, Miguel Planas, expoñerán algunhas das ideas chave para garantir a boa conservación do arquipélago.

A entrada ao evento, aberto e adaptado a todos os públicos, é libre e gratuíta.