Salón Nobre do Colexio de Fonseca durante o acto. Foto: Santi Alvite/USC.
Salón Nobre do Colexio de Fonseca. Foto: Santi Alvite/USC.

A Academia honra o papel dos científicos en Galicia ante a Covid-19

A RAGC renderá o seu recoñecemento a 21 grupos de investigación do país nun acto no Colexio Fonseca este mércores 22 de xullo

A pandemia do coronavirus SARS-CoV-2 puxo de relevo o importante papel da ciencia para salvagardar a saúde da humanidade. A carreira pola vacina, por un tratamento efectivo, para controlar a expansión da doenza ou frear os brotes son fitos científicos na loita contra este novo patóxeno.

Tamén en Galicia os investigadores seguen a xogar un papel determinante neste traballo. Así que a Real Academia Galega de Ciencias (RAGC) quere “salientar a capacidade de resposta da Ciencia con Galicia fronte á crise da covid-19 e amosar á Sociedade o grao de implicación das nosas investigadoras e investigadores”.

E, para iso, celebrará este mércores 22 de xullo, ás 19h, no Salón Nobre do Colexio de Fonseca, en Santiago de Compostela, un acto de recoñecemento ao traballo de 21 grupos de investigación galegos.

O aforo está limitado por mor da pandemia, pero se pode acceder tamén virtualmente ao acto premendo nesta ligazón.