Venres 23 Febreiro 2024

A Casa das Ciencias estrea novo sistema de proxección dixital no planetario

A actualización proporcionará unha experiencia con maior resolución e imaxes máis reais para trasladarnos a outros planetas

O equipamento do planetario da Casa das Ciencias acaba de renovarse despois de 14 anos dende a súa última actualización. Agora conta cun novo sistema de proxección dixital que ofrece “unha experiencia de inmersión moi superior” á do sistema que substitúe, grazas á mellora na potencia dos ordenadores e as tecnoloxías de proxección. Desde agora o planetario conta con proxectores de tecnoloxía LED e o software Digistar 7, desenvolvido pola empresa americana Evans&Sutherland, o que proporcionará unha experiencia con maior resolución e imaxes máis reais para trasladarnos a outros planetas ou viaxar polo universo.

O planetario mantén ademais o seu emblemático proxector analóxico de estrelas Zeiss, que convivirá co novo sistema dixital e chegará a complementalo nalgunhas sesións.

Primeiras sesións

Nestes primeiros días de funcionamento a carteleira do planetario incluirá sesións en directo, nas que descubrir os recursos do novo sistema, e tamén a proxección dos programas PolarisLlévame a la Luna El cielo de Cloe. Nas sesións en directo, o persoal do planetario explícalle ao público os obxectos celestes que se poden ver na noite estrelada de cada época do ano, agora cun sistema que permite achegarse a eles como nunca ata agora na Casa das Ciencias.

Outra das imaxes do novo sistema de proxección.

O planetario da Casa das Ciencias estrea unha proxección para público infantil