Xoves 25 Abril 2024

Dicionario da Ciencia: “Coronavirus”

A palabra de moda no 2020 chegou asociada ao SARS-CoV-2 que provoca a Covid-19 e foi incoporada ao Dicionario da Real Academia Galega

Esta palabra entrou con forza nas nosas vidas no ano 2020: ‘coronavirus‘. Aínda que xa se clasificaban así algúns patóxenos como os que provocan o arrefriado común, non foi ata a aparición do SARS-Cov-2 cando se converteu nun fenómeno da fala mundial en todos os idiomas.

A Real Academia Galega incorporouno ao Dicionario neste 2020 coa seguinte definición: “Virus con forma exterior semellante a unha coroa, con ARN causante de infeccións respiratorias e dixestivas en persoas, en moitas especies de mamíferos e en aves”.

‘Dicionario da Ciencia’ é unha serie de audiovisuais producidos por GCiencia, e presentados pola actriz Déborah Vukusic, que afondan dun xeito desenfadado nas palabras relacionadas coas ciencias.

Os 10 termos que debes evitar ao falar do VIH