Sábado 20 Abril 2024

Os gatos saben como manipular ós humanos

Que dono dun gato non se sentiu algunha vez como un parvo, ao decatarse de que estaba a actuar ás ordes do animal? Os gatos saben moi ben como manipular ós humanos e perfeccionaron tremendamente as súas artes. Así o demostra Karen McComb, unha investigadora da Universidade de Sussex, nun artigo publicado en Current Biology. McComb confesa que comezou a investigación inspirada polo seu propio gato, que a levanta todas as mañás cun rosmar insistente, pedíndolle comida. Como científica que xa estudara a comunicación vocal en mamíferos, decidiu ir ao fondo da cuestión.
McComb e o seu equipo descubriron que os felinos motivan os humanos para que enchan os seus pratos de comida enviándolles unha especie de sinal mixto: un miaño urxente envolvido por un rosmar. O resultado é unha chamada que poucos humanos poden ignorar. “A inserción dun miaño nunha chamada que normalmente asociamos con satisfacción é unha forma bastante sutil de obter unha resposta”, sinala Karen McComb. “Pedir algo rosmando é seguramente máis aceptable para os humanos que un miaño declarado, que seguramente acabaría co dono botando o gato fóra do cuarto,”. Ademais, o gatos saben a quen pedir as cousas: o estudo descubriu que os gatos utilizan estes miaños en privado cos seus amos, pero cando aparecen estraños no ámbito se volven moi pouco comunicativos.

Podes atopar o artigo sobre os gatos
neste enlace de Current Biology

Máis do 30% dos gatos teñen obesidade: “Son unha bomba andante”

O hospital Rof Codina asiste cada ano unha media de 600 felinos, na súa maioría mascotas que presentan “patoloxías de tipo renal” relacionadas co exceso de peso

Cinco produtos da terra para degustar este Nadal

Coa chegada das festas, convidamos a un paseo pola gastronomía da provincia da Coruña e propoñemos ideas coas que celebrar o Nadal

Os gatos recoñecen a voz dos seus amos, pero a maioría das veces ignórana

Este experimento é o primeiro en explorar como os gatos responden á fala dirixida a gatos fronte á fala dirixida a humanos

Por que o teu gato sempre te esperta de madrugada?

A fame, a falta dunha rutina ou a necesidade de queimar enerxía son os motivos máis comúns polos que o felino non te deixa descansar