Mércores 24 Xullo 2024

Oncomet comezará este ano a seleccionar pacientes para a biopsia líquida

Despois de moito tempo de traballo e grazas, en gran parte, ás aportacións da campaña de mecenado que levou a cabo hai uns meses, o grupo de Oncoloxía Médica Traslacional (Oncomet), con sede en Santiago de Compostela, achégase cada vez máis a comezar o tratamento cos pacientes de cancro a través da biopsia líquida.

Esta mañá, o director do Oncomet, Rafael López, detallou os primeiros investimentos realizados grazas á colaboración dos milleiros de mecenas que aportaron o seu grao de area ao proxecto.”Grazas á sociedade civil, Galicia está na vangarda da investigación da biopsia líquida”.

Apenas unhas semanas despois de rematar a campaña, chegou aos laboratorios composteláns o Parsotrix, un equipo que presenta un rendemento moi alto na recuperación de células tumorais circulantes. O segundo dos aparellos, cedido en proba a Oncomet pero que será comprado en breve, permite analizar, cunha gran sensibilidade, o material xenético que liberan as células tumorais ao sangue.

Ademais, López anunciou que nos vindeiros meses, antes do final de 2017, comezará a selección de pacientes para ser tratados coa biopsia líquida. Analizarán as mostras de afectados por cancro con metástase en tumores de alta incidencia, como os de pulmón e colon, así como os melanomas e de páncreas.

O equipo humano de Oncomet tamén se viu reforzado coa aportación dos cidadáns. Así, neste mes incorporouse ao grupo un investigador con longa experiencia no eido da bioloxía molecular e da xenética aplicada.

Rafael López tamén incidiu na necesidade de aumentar a aposta pola investigación médica, destacando que as axudas procedentes da Administración Pública se atopan actualmente nos niveis de 2005 ou 2006.

Pequenas modificacións químicas permiten inverter o xiro na secuencia do ADN

Unha investigación sobre o comportamento da molécula da vida podería axudar a entender a resposta das células canceríxenas ante o sistema inmune

Na busca do talón de Aquiles do cancro, do envellecemento e da infección a través da IA

O proxecto AQilles do CiQUS emprega a simulación computacional para explotar as vulnerabilidades das células afectadas

Un estudo galego descobre a primeira cirurxía oncolóxica nun cranio exipcio de 4.000 anos

O historiador da USC Edgard Camarós demostra que nas sociedades antigas xa se intentaba tratar ou explorar o cancro

Pode un fungo curar o cancro?

Os cogomelos do xénero 'Ganoderma' atribuíselles a aparecente capacidade de tratar os tumores, pero non todo é o que parece