Sábado 20 Abril 2024

A USC busca fármacos contra o coronavirus baseados no ARNm

A catedrática María José Alonso dirixe o equipo busca "vehículos" (que simulan virus artificiais) para a protección e transporte do RNAm á célula diana

Desenvolver e avaliar en estudos preclínicos unha nova vacina contra o SARS-CoV2 capaz de inducir respostas inmunitarias de longa duración fronte o virus é o obxectivo dun equipo no que participa o grupo da catedrática da USC María José Alonso xunto con outros de IDIBAPS, do National Center for Biotechnology, do Barcelona Supercomputing Center e de IRSICAIXA co financiamento do Departamento de Saúde da Generalitat de Catalunya.

Este grupo propón o deseño dunha vacina baseada en ARNm (ácido ribonucleico mensaxeiro) do virus. En opinión dos investigadores é unha “alternativa prometedora fronte vacinas convencionais polo seu gran potencial, rápido desenvolvemento, fabricación a baixo custo e administración segura”. Concretamente, o equipo da USC terá como misión o desenvolvemento de vehículos (que simulan virus artificiais) para a protección e transporte do RNAm á célula diana.

Para o seu desenvolvemento, o equipo de investigadores utilizará métodos computacionais para identificar as partes do virus que sexan capaces de provocar unha resposta notable no sistema inmunitario. Seguidamente, procederase á fabricación da molécula RNAm máis prometedora e, por último, á súa incorporación nun vector viral ou sintético, co fin de garantir a estabilidade do RNA e favorecer a súa chegada efectiva ao sistema inmunitario.

Por que aumentan as infeccións respiratorias agudas en España?

Estamos xusto no momento do incremento da curva da gripe que este ano coincidiu co Nadal e o aumento dos contactos sociais