Martes 23 Abril 2024

Microfotónica, unha revolución con luz propia

O centro de produción de semicondutores fotónicos coloca a Vigo na vangarda mundial da tecnoloxía

A pasada fin de semana asinábase na Zona Franca o nacemento de SPARC, unha iniciativa público-privada apoiada polas institucións, que comezará a fabricar chips fotónicos en Vigo no 2025.

O profesor de Telecomunicación e investigador de atlanTTic na Universidade de Vigo, Francisco Díaz, é o principal promotor deste proxecto. Pouco antes do anuncio do nacemento da futura planta, falamos con el no seu laboratorio para saber que é a microfotónica, cales son as súas aplicacións e como funcionará o centro de produción.

A sociedade SPARC, que estará dirixida polo propio Díaz, impulsará o ecosistema fotónico europeo servindo tamén de guía para novas empresas, desde o deseño ata a certificación dos chips.

Contido patrocinado