A nebulosa Corazón en hidróxeno, osíxeno e xofre

Créditos da imaxe e copyright: Peter Jenkins.

Explicación: que alimenta á nebulosa Corazón? A gran nebulosa de emisión denominada IC 1805 semella, en conxunto, a un corazón. O brillo da nebulosa, así coma a forma do gas e as nubes de po, están alimentado polos ventos estelares e a radiación procedentes das estrelas quentes masivas do cúmulo de estrelas recén nacidas do cúmulo Melotte 15. Esta fonda imaxe telescópica rexistra a penetrante luz das liñas estreitas de emisión dos átomos de hidróxeno, osíxeno e xofre da nebulosa. O campo de visión abarca uns dous graos no ceo, polo que semella máis grande ca catro veces o diámetro dunha lúa chea. O corazón cósmico atópase na constelación de Cassiopeia, a fachendosa e mítica raíña de Etiopía.