A nave da misión Artemis I chega á Lúa

A cápsula non tripulada Orion pasou este luns a 130 km da superficie lunar. Trátase da primeira das dúas manobras que necesitará a nave para entrar na órbita

Aproximación da nave Orion á Lúa, coa Terra ao fondo. / NASA

A NASA confirmou que a nave Orión, tras uns minutos de desconexión pola súa posición detrás da Lúa, retomou o sinal coa súa Rede de Espazo Profundo ás 13:59 horas deste luns (hora peninsular española), despois de realizar con éxito ás 13:44 o acendido do motor do sistema de manobras orbitais para acelerar a nave a unha velocidade de máis de 933 km/h.

No momento do acendido, Orión estaba a 527 km sobre a Lúa, viaxando a máis de 8000 km/h. Pouco despois, pasou a 130 km sobre a Lúa, viaxando a 8210 km/h. No momento do sobrevoo lunar, a nave estaba a máis de 370.149 km da Terra.

Orión permanecerá nesa órbita durante aproximadamente unha semana para probar os sistemas da nave. A órbita retrógrada distante levará a Orión 64373 km máis aló da Lúa antes de regresar á Terra. A maior distancia de Orión con respecto á Terra producirase o luns 28 de novembro a máis de 432.108 km, e respecto do noso satélite, o venres 25 de novembro, a máis de 92.134 km.

A Rede de Espazo Profundo, xestionada polo Laboratorio de Propulsión a chorro da NASA no sur de California, encárgase das comunicacións de Artemis I máis aló da órbita terrestre baixa. Isto inclúe as correccións da traxectoria da misión, os voos de aproximación con motor e a inserción e saída da órbita retrógrada distante, mentres que a Rede do Espazo Próximo proporciona datos de navegación suplementarios coa axuda da súa constelación de satélites de seguimento e transmisión de datos.

Podes ler o artigo orixinal da Axencia SINC nesta ligazón.