Venres 1 Marzo 2024

Así chocan dous buratos negros

Os buratos negros brillan cando chocan? Para axudar a descubrilo, os astrofísicos crearon unha sofisticada simulación por computadora. A simulación e o vídeo resultante amosa  con precisión dous buracos negros supermasivos en espiral , incluídos os efectos da relatividade xeral de Einstein sobre o gas e a luz circundantes.

O vídeo primeiro mostra o sistema desde arriba, e logo desde o lado onde as distorsiones de lentes gravitacionales inusuais son máis prominentes. Os resultados numéricos indican que as forzas gravitatorias e magnéticas deben enerxizar o gas para emitir luz de alta enerxía desde o ultravioleta á de raios X . A emisión da devandita luz pode permitir á humanidade detectar e estudar os pares de buracos negros supermasivos ben antes de que formen unha espiral.

Como ver a Estación Espacial Internacional dende a túa casa? Aquí podes comprobalo