Créditos da imaxe e copyright: Maxime Oudoux

Conxunción a catro

Venus, Marte, a Lúa e a Estación Espacial Internacional, unidas nesta imaxe sobre Francia

Créditos da imaxe e copyright: Maxime Oudoux

Explicación: o 31 de xaneiro, un cuarto crecente da Lúa, un brillante Venus e un Marte máis tenue xuntáronse no crepúsculo, pendurados por riba do horizonte occidental xusto tralo solpor nun terceiro planeta na imaxe. Fíxate ben: é a Terra. Nesta paisaxe celeste verpertina combinada, o adorable triángulo celeste óllase entre as nubes e as brétemas. Aínda brillando pola luz do Sol, dende a órbita baixa da Terra, a Estación Espacial Internacional uniuse brevemente ao trío ese serán nos ceos preto de Le Lude, Francia. A liña de visión do fotógrafo coa estación espacial estaba realmente moi preto de Marte mentres comezou a primeira exposición. Como resultado, a raia brillante da estación semella choutar desde o planeta vermello, movéndose cara ceos máis escuros cara o cumio do cadro.