Este venres 15 de marzo, folga polo clima

Varias vilas e cidades de Galicia súmanse ao movemento internacional que insta a gobernos e grandes industrias a tomar medidas

Recuperan actividade biolóxica nun mamut de 28.000 anos

Un equipo de científicos xaponeses publica en "Scientific Reports" os avances dun experimento con Yuka, un mamut laúdo atopado en Siberia

Unha regueifa para amosar os matices do eucalipto

O debate sobre a árbore acaba con acordo na necesidade de regular as plantacións, pero con discrepancias sobre o seu efecto no ecosistema

Que pasa coa contaminación da Facultade de Farmacia da USC?

Unha fuga de combustible nun depósito que non conseguiu solucionarse obriga á universidade a preparar a demolición do edificio

Nace Aemat, a nova gran rede de coñecemento da USC

A Agrupación Estratéxica de Materiais reúne a máis de 120 investigadores de 11 grupos multidisciplinares no ámbito dos materiais

TOLOCIENCIA

I+E

Eliminan o VIH nun paciente por segunda vez na historia

Hai 12 anos que Timothy Ray Brown se converteu na primeira persoa en curarse do VIH (Virus de inmunodeficiencia humana) grazas a un transplante...

Un estudo con 650.000 nenos confirma a evidencia: as vacinas non...

Unha investigación a escala nacional realizada en Dinamarca desbota de novo o bulo sobre a suposta relación do TEA coa inmunización

Esta é a lista provisional de 73 pseudoterapias presentada polo Goberno

Ciencia e Sanidad lanzan unha campaña para informar á cidadanía sobre estas prácticas e presentan un informe que estuda 139 técnicas controvertidas

EFERVESCIENCIA

PERSPECTIVAS

Máis populares

Bitácoras

Vista cenital da balsa onde se produciu a rotura en 2014 (parte superior dereita). Fonte: Plataforma Monte Neme.

Monte Neme: cinco anos máis de desvergonza sen filtros

O 10 de febreiro de 2014, unha balsa rebentou nesta explotación abandonada e estivo a piques de causar un desastre

Enxeñeira(s): Día da Muller e a Nena na Ciencia

Isabel Seca Vijande analiza na súa bitácora en GCiencia a situación das mulleres no eido STEM e nomeadamente nas enxeñarías
A FAO consegue o primeiro acordo internacional contra a pesca ilegal.

Especies de estrangulamento… Peixes que afogan mariñeiros?

Unha tradución atrapallada levou a usar un termo metafórico para unha expresión burocrática