Imaxe da atmosfera do Sol tomada por Parker. Foto: NASA.

Captan a imaxe máis próxima da atmosfera do Sol

A sonda solar de Parker da NASA, o primeiro obxecto creado polo home para voar á coroa do Sol , completou o seu primeiro sobrevoo solar o 11 de novembro, e recompilou unha gran cantidade de datos sen precedentes sobre o funcionamento da nosa magnífica estrela. E agora, semanas despois, eses datos chegan a casa.

Parker enviou a súa primeira foto desde o seu novo fogar en órbita arredor do Sol . Tomada polo instrumento WISPR (Sensor de campo amplo para sonda solar) da nave espacial, a imaxe amosa un transmisor coronal, tamén coñecido como transmisor de cascos: un circuíto de gases e plasma coronal cargados eléctricamente que conectan dúas rexións de polaridad oposta no Sol.

Dende unha distancia de tan só 27,2 millóns de quilómetros Parker xa proporciona unha perspectiva moito máis detallada da estrutura do Sol.

A imaxe enviada pola sonda Parker.

Ese punto brillante que ves é en realidade Mercurio. A NASA non comunicou como eran as temperaturas no momento en que Parker tomou esta foto, pero a sonda está equipada cunha blindaxe térmica de última xeración que a protexerá ata as temperaturas de 1.370 Celsius.

O próximo sobrevoo está programado para comezar o 4 de abril do vindeiro ano. “Non sabemos que esperar tan preto do Sol ata que obteñamos os datos, e probablemente vexamos algúns fenómenos novos”, dixo o científico do proxecto Parker Nour Raouafi. “Parker é unha misión de exploración e o potencial de novos descubrimentos é enorme”.