Venres 29 Marzo 2024

Seis pistas astronómicas para gozar do ceo este verán

Os nosos estreleiros Irene Baspino e Martin Pawley da Agrupación IO preséntannos desde o MUNCYT da Coruña 6 iniciativas de astronomía para todos os públicos para gozar do ceo este verán 2016.

Coñecemos o labor do Centro Oceanográfico da Coruña do Instituto Español de Oceanografía da man do seu director, Santiago Parra, e do axudante de investigación, Joaquín Valencia.

O mecenado non é algo exclusivo das artes. No MUNCYT da Coruña conversamos co neurocientífico Luís Martínez que é un dos impulsores de Corbi Foundation, unha nova fundación galega que quere impulsar ós mellores investigadores mundiais en biomedicina.

Fonte “Nature”

Ana Latorre Pellicer – investigadora do grupo de medicina xenómica da USC – é a primeira asinante dun artigo que se ven de publicar esta semana en Nature. Neste traballo dan conta da importancia da “sincronización” entre os dous xenomas que portamos nas nosas células – o nuclear e o mitocondrial -cara a un mellor proceso de envellecemento.