Gabriela González.

Con Gabriela González, a investigadora do ano para Nature

A listaxe de Nature das 10 figuras máis importantes no mundo da ciencia en 2016 está encabezada pola física arxentina Gabriela González. Gabriela González, a “espía da gravidade” segundo Nature, é a portavoz de LIGO, o experimento que en 2016 iniciou a astronomía das ondas gravitacionais.

Temos o privilexio de poder conversar con Gaby González da man do físico e divulgador da USC José Edelstein e coa participación tamén do experto en gravidade Jorge Pullin.

O Efervesciencia máis cantareiro do ano

Neste programa especial de aninovo repasamos o mellor do ano no mundo da ciencia entre canción e canción do noso coro efervescente. Participan César Goldi, Deborah García Bello, Borja Tosar, Xosé Luís Veiga Goy, David Ballesteros e José Edelstein.