Un paseo pola Estación Espacial en Ultra HD

Explicación: este vídeo espectacular, filmado en Ultra HD, pode levarde de viaxe pola Estación Espacial Internacional. Unha lente ollo de peixe cun foco definido e moita fondura de campo proporciona unha experiencia visual inmersiva sobre a vida neste posto remoto orbital. Nun paseo virtual de 18 minutos, o teu punto de vista flotará con serenidade mentres ollar ao noso fermoso planeta pasar a 400 quilómetros baixo a Cupola de sete xanelas, e explorar o interior dos nodos e módulos habitables da estación desde a perspectiva dun astronauta. A Estación Espacial Internacional modular é o meirande satélite artificial da Terra, co tamaño aproximado dun campo de fútbol en lonxitude e anchura. O seu volume total presurizado é máis ou menos igual ao dun avión Boeing 747.