Sábado 20 Abril 2024

Lanzamento cara o Lovejoy

Foguete Atlas V disparado cara o ceo
Créditos da imaxe e copyright: Lynn Hilborn.

Explicación: un foguete Atlas V disparado cara o ceo que leva un satélite da U.S. Navy fura un banco de nubes nesta escena nocturna estrelada capturada o 20 de xaneiro. No seu camiño á órbita desde o Complexo de Lanzamento Espacial 41, Estación da Forza Aérea de Cabo Cañaveral, planeta Terra, o foguete alustra ao pasar pola estrela máis brillante, Sirius, tal e como se ve desde Canaveral National Seashore. Por riba da estrela alfa de Canis Major, Orión o Cazador descubre unha pose familiar aos observadores invernais do norte. Por riba de Orión está o cúmulo estelar con forma de V das Híades, a cabeza de Taurus o Touro, e aínda máis afastado por riba de Taurus é sinxelo descubrir ao compacto cúmulo de estrelas das Pléiades. Por suposto, preto do alto do cadro atoparás a coma verdella e a longa cola do cometa Lovejoy, o preferido destas noites de xaneiro.