Bólido das xemínidas sobre o monte Balang

Créditos da imaxe: Alvin Wu.

Explicación: este foi un ceo para a lembranza. Mentres se ollaba a choiva de meteoros das xemínidas hai uns poucos días, un brillante bólido foi captado sobre o monte Balang (China), cuns arredores particularmente pintorescos. No primeiro plano, un mar de nubes  claras flotaba lentamente entre cumios de montañas escuras. No fondo, a constelación de Orión brillaba intensamente, coas familiares tres estrelas do cinto de Orión visibles preto da parte superior dereita da imaxe. Sirius, a estrela máis brillante do ceo nocturno, pode verse preto do centro da imaxe. O bólido brillante alumeou só durante unha fracción de segundo na parte inferior dereita. A fonte do bólido foi un pelouriño que intersecou a atmosfera protectora da Terra, expulsada orixinalmente polo obxecto similar a un asteroide 3200 Phaethon que orbita ao Sol.