Baleas cazadas por Xapón para a súa suposta 'investigación científica'.

Xapón matou 333 baleas este ano en nome da ‘investigación’

A carne destes cetáceos véndese para consumo humano e a ciencia non referenda que sexa necesaria a caza

Cada Nadal, os mariñeiros de Xapón saen ao Océano Austral para facer unha “mostraxe biolóxica ” que ten como obxectivo investigar “a estrutura e a dinámica do ecosistema mariño antártico”.

Pero non, non están a tratar de comprender máis sobre o cambio climático ou de investigar as melodías de apareamiento no océano. Están a matar por centos de baleas minke antárticas, e logo deixando que a carne se venda en mercados e restaurantes.

As últimas cifras foron publicadas a partir de documentos de reunións do comité científico da Comisión Baleeira Internacional a principios deste mes. Segundo eses datos, 333 baleas minke foron asasinadas na tempada de verán 2017/2018 en Australia . Delas, 122 estaban preñadas e 114 eran inmaturos, o que significa que aínda non podían reproducirse.

Os investigadores escribiron que matar as baleas é necesario, xa que “a información sobre a idade só se pode obter dos tapóns para os oídos internos, o que conleva utilizar métodos de mostraxe letais“.

Máis dun terzo das baleas cazadas estaban preñadas e 114 delas eran inmaturas

Con todo, a maioría dos investigadores non están de acordo con isto , xa que podes estimar a idade dunha balea comparando o seu tamaño con outras baleas das que coñeces a idade. As afirmacións de que as baleas deben ser asasinadas “pola ciencia” foron desacreditadas moitas veces.

“Está ben establecido na literatura científica que hai moitas maneiras de estudar a dieta e as condicións das baleas sen matalas”, dixo Leah Gerber, bióloga de conservación mariña na Universidade Estatal de Arizona, á revista Science no ano 2013 .

As baleas son asasinadas por arpóns con granadas explosivas que matan á balea instantaneamente. E Xapón permite que a carne de balea se vanda como un produto alimenticio, eliminando aínda máis a credibilidade das súas afirmacións sobre a investigación científica.

En 2014, a Corte Internacional de Xustiza pediu a Xapón que deteña o seu programa de caza de baleas e que o declare ilegal. En resposta, Xapón retirou o seu recoñecemento da Corte Internacional de Xustiza en asuntos relacionados coa caza de baleas.

Segundo o Sydney Morning Herald , Xapón ten a intención de matar ao redor de 4.000 baleas nos próximos 12 anos e, finalmente, renovar a caza comercial de baleas.

Podes ver o informe completo da Comisión Baleeira Internacional aquí.