Tesis_Paula_Perez_defensa

Unha tese de Santiago estuda as moléculas de organismos mariños empregados en farmacia

Unha nova tese do Departamento de Enxeñaría Química da USC continúa avanzando na busca da sustentabilidade ambiental. Neste caso, a doutoranda Paula Pérez López focalizou o seu traballo na perspectiva de ciclo de vida dos sistemas da biotecnoloxía azul. Trátase dunha área estratéxica para Europa que persegue obter, a partir do cultivo de organismos mariños, unha ampla gama de produtos que inclúen biomoléculas de alto valor engadido con potenciais aplicacións en sectores como a industria farmacéutica, nutracéutica ou cosmética, así como na produción de biocombustibles como alternativa limpa ás actuais fontes fósiles.

Evolución dos microorganismos mariños usados en farmacia.

No seu traballo ‘Environmental sustainability of bioactive molecules from marine organisms’ e no marco dun proxecto europeo do programa FP7 con colaboradores de oito países, Paula Pérez proporcionou os primeiros perfís ambientais de compostos con actividade biolóxica de interese como ácidos omega-3, enzimas, carotenoides con propiedades antioxidantes ou alcaloides con actividade antitumoral, extraídos de diversas especies de micro- e macroalgas, esponxas, fungos e outros microorganismos mariños.

A investigación, que dirixiron os profesores do Grupo de Investigación de Enxeñaría Ambiental e Bioprocesos Gumersindo Feijoo e María Teresa Moreira, permitiu así mesmo afondar en aspectos clave do cultivo de microalgas comparando as principais alternativas tecnolóxicas para a súa produción a escala piloto e industrial e cuantificando os efectos da incerteza que se deriva da ampla variabilidade dos parámetros matemáticos nos resultados ambientais. Ademais, xunto aos aspectos relevantes para o medio ambiente, a tese incorpora a avaliación de indicadores sociais e económicos para obter unha análise conxunta das tres dimensións nas que se basea o desenvolvemento sustentable.

Máis información no seguinte enlace:

Estudan a sustentabilidade ambiental das moléculas de organismos mariños empregadas en produtos farmacéuticos ou cosméticos

Paula Pérez defendeu a súa tese na Escola Técnica Superior de Enxeñaría (Foto: Iria Lema, Biogroup) Unha nova tese do Departamento de Enxeñaría Química da USC continúa avanzando na busca da sustentabilidade ambiental. Neste caso, a doutoranda Paula Pérez López focalizou o seu traballo na perspectiva de ciclo de vida dos sistemas da biotecnoloxía azul.