CiQUS_Riguera-Quixoa-Seco

Investigadores de Química da USC publican en Oxford un libro sobre resonancia magnética nuclear

En A Asignación da Configuración Absoluta por RMN utilizando Axentes Derivatizantes Quirales: Unha Guía Práctica os profesores de Química Orgánica da USC José M. Seco, Emilio Quiñoá e Ricardo Riguera presentan unha investigación de vangarda no campo da Resonancia Magnética Nuclear (RMN) ofrecendo unha guía breve e útil que introduce ao lector na investigación cunha gran cantidade de detalles e exemplos. O volume acaba de editalo Oxford University Press.

O libro explica brevemente os aspectos teóricos que subxacen detrás desta metodoloxía, dedicando unha parte importante a cubrir os aspectos prácticos da asignación da configuración, así como á selección do reactivo auxiliar máis adecuado. Para ilustrar esta metodoloxía inclúense numerosos exemplos e espectros tomados de experimentos dos propios autores. Dende titulados superiores, a estudantes universitarios, investigadores químicos e farmacéuticos, atoparán nesta guía unha ferramenta moi útil para os seus estudos.

A espectroscopia de resonancia magnética nuclear é unha técnica que utiliza as propiedades magnéticas dos núcleos dos átomos para obter información sobre a estrutura e propiedades das moléculas. Segundo os expertos, a RMN constitúe o método espectroscópico máis poderoso para a determinación da estrutura en moléculas orgánicas.

Máis información no seguinte enlace: