Monumento ós nenos orfos

Monumento na Coruña ós nenos orfos da expedición.

Conversas de ciencia e literatura sobre o libro “Os nenos da varíola”

A delegación do CSIC en Galicia e a Editorial Galaxia van poñer en marcha unha serie de conversas sobre ciencia e literatura que falarán sobre o libro Os nenos da varíola, da escritora e xornalista María Solar. Solar estará acompañada por Marta López, científica do grupo de Microbioloxía e Tecnoloxía de Produtos Mariños do Instituto de Investigacións Mariñas do CSIC. As sesións estarán moderadas por Luisa Martinez, membro da Unidade de Cultura Científica do CSIC en Galicia.

As charlas serán impartidas a alumnos de secundaria, co obxectivo, segundo apuntan desde Galaxia, “de contextualizar un dos feitos mais importantes da medicina e da historia da humanidade, e de por en valor aos protagonistas da Real Expedición Filantrópica da Vacina.