Oso pardo nos Ancares

Fondos europeos de 1,6 millóns para un plan do oso pardo no Courel e Ancares

As actuacións chegan tamén aos Ancares e inclúen mellorar os espazos por onde transita este plantígrado

Un plan para ‘minimizar os danos’ do oso pardo na serra do Courel. Un total de 1,6 millóns  de euros para levar a cabo accións no Espazo Rede Natura Ancares- Courel, que inclúe os concellos de Folgoso do Courel, Quiroga, Samos, Triacastela, As Nogais e Pedrafita do Cebreiro, ademais dos.de Becerreá, Cervantes e Navia de Suarna.

A directora xeral de Patrimonio Natural, Ana María Díaz, sinalou que o obxectivo xeral do proxecto é diminuír os posibles danos causados polo oso e realizarase mediante un control e estudo dos seus asentamentos e hábitats. Así, o plan inclúe mellorar a conectividade e calidade dos espazos nos que vive o oso, especialmente, en zonas de interese, así como mellorar o coñecemento polos actores sociais, o que suporá nunha maior aceptación social.

A directora xeral indicou que as actuación comezarán a executarse ao longo do mes xuño e destacan, entre outras, a plantación de masa arbórea e arbustos autóctonos, a recuperación de fincas para mellorar a calidade dos hábitats, a celebración de xornadas e encontros formativos para fixar unha cultura de sensibilización respecto desta especie, así como medidas de protección fronte a ataques de oso de todos os colmenares da zona de actuación.