Exemplar de Plebejus argus, como o atopado na illa de Ons pola SGHN.

Atopan dúas novas especies de bolboretas no Parque das Illas Atlánticas

A Sociedade Galega de Historia Natural publica o achado de Favonius quercus e Plebejus argus nas illas de Cortegada e Ons

Dúas novas especies de bolboretas foron atopadas no Parque Nacional das Illas Atlánticas por investigadores que publican o seu achado na revista Braña, da Sociedade Galega de Historia Natural. As dúas novas especies son Favonius quercus e Plebejus argus, que elevan a 46 o número de especies de bolboretas presentes nas illas do parque.

Favonius quercus, atopada na illa de Cortegada por investigadores da SGHN.

“A partir dunha revisión das especies rexistradas polo autor neste espazo, cítanse Favonius quercus e Plebejus argus por primeira vez para o Parque Nacional Marítimo-Terrestre das Illas Atlánticas de Galicia, incorporando estas dúas especies ó catálogo de especies rexistradas no Parque Nacional”, explica o autor do artigo, Xosé Luis Rey-Muñoz.

Favonius quercus foi localizada nos límites da carballeira existente na Illa de Cortegada durante unha incursión para a recompilación de rexistros biolóxicos. Plebejus argus foi localizada na Illa de Ons durante unha prospección entomolóxica realizada ó longo da illa. “Este exemplar situábase na beira do camiño nunha zona de matogueira densa”, explica o autor do achado, que salienta que o exemplar “foi identificado e liberado no mesmo lugar da captura”.