Cociña Conciencia, o programa divulgativo do CSIC co chef Pepe Solla.

A seguridade alimentaria está en Cociña Conciencia

O programa do CSIC en Galicia, coa colaboración do chef Pepe Solla, presenta os seus vídeos divulgativos

Cociña Conciencia é un programa divulgativo do Consello Superior de Investigacións Científicas (CSIC), coa colaboración do chef Pepe Solla e dirixido pola bióloga Graciela Ramilo. Unha páxina web e unha serie de showcookings científicos fusionan ciencia e cociña para concienciar aos cidadáns dos riscos habituais que afectan á seguridade alimentaria e dar a coñecer prácticas seguras no ámbito doméstico.

O proxecto foi liderado polo grupo de Microbioloxía e Tecnoloxía de Produtos Mariños do IIM, co apoio da Unidade de Cultura Científica do CSIC en Galicia e o financiamento da Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía – Ministerio de Economía e Competitividade. Colaboran, ademais, Concello de Vigo, Afundación e GADIS.