Efervesciencia orixe da vida

Na busca da orixe da vida

“Un ser vivo é un sistema químico auto-mantido que evoluciona como consecuencia da súa interacción co medio”

Centro de Astrobioloxía NASA

As últimas teorías sobre a orixe da vida apuntan a que puido ter lugar nunha especie de “lasaña” prebiótica. Conversamos a fondo nos nosos estudos co bioquímico Carlos Briones do Centro de Astrobioloxía INTA-CSIC sobre a orixe da vida no noso planeta aproveitando a súa recente visita a Galicia. Briones vén de publicar “Orígenes: El universo, la vida, los humanos“. Por certo, Luca vive no segundo andar…

Retomamos a nosa Guía do Ceo cos nosos estreleiros Irene Baspino e Martin Pawley. Deste volta abordamos as novidades sobre contaminación luminosa en Galicia dos últimos meses.

A contorna do cabo Ortegal presenta altos niveis naturais de níquel e cromo segundo os estudos do grupo de Bioxeoquímica Mariña do IIM-CSIC. Ricardo Prego cóntanos como este coñecemento pode axudar á xestión ambiental e sanitaria.