Recreación do satélite Gaia. Imagen: ESA.

Gaia mide a distancia ás estrelas

A astrofísica da Universidade da Coruña Minia Manteiga conta a Efervesciencia a misión que fai un mapa da nosa galaxia, a Vía Láctea

Está ben medida a distancia tradicional ás Pleaides? Que datos achega a misión Gaia? A astrofísica da UdC Minia Manteiga explícanos por que coñecer a distancia as estrelas máis próximas é imprescindible para todas ás áreas da astronomía.

Agustín Agra gañou o último Inspiraciencia co relato “Déjà vu” que dramatiza maxistralmente César Goldi.

Lluis Montoliu preséntanos o “Acordo de transparencia sobre o uso de animais en experimentación científica en España” .

Con Dosi Veiga e Martín Pawley coñecemos como se van levar a cabo o Astrogalicia 16 e a Noite Efervescente, astronomía para todos en Castrelo de Miño e Cotobade.