SAM_8938-2-1024x424

Como evitar que nos toque sempre o mesmo amigo invisible

Efervesciencia aclara un tema matemático moi do Nadal co enxeñeiro de telecomunicación da UVigo Martín López Lores

Conversamos cos participantes no “6º Obradoiro comunicar ciencia na radio” que organiza Efervesciencia. Unha interacción na ondas entre unha bióloga, unha avogada, unha psicóloga, un científica do mar, unha formadora e un biólogo.

O videoxogo que analiza a túa empatía facial

Co psiquiatra Alejandro García Caballero saberemos como un videoxogo pode axudar a expresar emocións a pacientes con esquizofrenia para mellorar as súas habilidades sociais.

Como evitar que cada ano che toque o mesmo amigo invisible

Co enxeñeiro de telecomunicación da Universidade de Vigo Martín López Lores explicamos porqué todos os anos che toca regalar á mesma persoa no amigo invisible.

Catro xogos de tecnoloxía creativa para este nadal

David Ballesteros recoméndanos catro xoguetes tecnolóxicos para agasallar estes días: desde a lupa USB ata a plastilina condutora. Creatividade para os mais inquedos da familia.