7912137730_497489d68b_k-1024x680

Culpable ou inocente por unha identificación de voz

Da fonética forense para xulgar un crime ó auxe da diabesidade nun novo programa de Efervesciencia

A identificación dunha voz nun xuízo está moi lonxe de ter a fiabilidade das probas de ADN. A investigación xornalística Hearing Voices pon enriba da mesa as posibilidades e eivas da fonética forense: Inocentes condenados por unha mala peritaxe de voz, técnicas forenses desfasadas, peritos sen formación… Conversamos co xornalista freelance Michele Catanzaro e con Jordi Cicres, director do ForensicLab da Universidade Pompeu Fabra.

A epidemia actual de obesidade é a orixe do aumento de casos de diabetes II na poboación. O grupo Diabesidade do CIMUS-USC, que dirixe Sulay Tovar, estuda os mecanismos que emprega o corpo para facer o balanzo enerxético e por que poden fallar.

LIGO ven de descubrir a súa segunda onda gravitacional. O físico mexicano Miguel Alcubierre describiu en 1994 como poderíamos facer para surfear estas ondas gravitacionais e viaxar aparentemente a velocidades hiperlumínicas ao máis puro estilo Star Trek.