A concentración de fármacos atopouse na auga potable en Lugo.

As augas milagreiras non existen

Efervesciencia dedica un monográfico ao tratamiento da auga e aos timos pseudocientíficos relacionados con elas

Monográfico dedicado ás augas

Con Juan Lema Rodicio – catedrático de enxeñería química da USC – repasamos a historia do tratamento de augas residuais. Desde a cloaca máxima dos romanos ata as posibilidades actuais da enxeñería ambiental. Os últimos desenvolvementos pescudan converter as depuradoras en biorefinerías da que podamos obter bioplásticos e todo tipo de materiais.

GCiencia desmonta unha agua alcalina milagreira

Da man de Eduardo Rolland de GCiencia sabemos dun calote de xerras de auga alcalina que intenta utilizar o prestixio das universidades galegas. Manuel Collado, investigador do IDIS explícanos porque a curación por bebidas alcalina ten cero base científica.

Confusións e timos ao redor da auga

O catedrático de química-física da USC José Vázquez Tato repasa casos históricos de mala ciencia relacionados coa auga, ademais de varios timos que podemos atopar na rede.