Créditos da imaxe: ESO, VST/Omegacam Local Group Survey

Wolf-Lundmark-Melotte

Esta galaxia anana solitaria está situada a tres millóns de anos luz da nosa Vía Láctea

Créditos da imaxe: ESO, VST/Omegacam Local Group Survey

Explicación: baptizada polos tres astrónomos que procederon ao seu descubrimento e identificación, WolfLundmarkMelotte (WLM) é unha galaxia anana solitaria. Ollada cara a constelación Cetus, na súa maior parte meridional, a uns 3 millóns de anos luz da Vía Láctea, é un dos membros máis remotos do noso grupo local de galaxias. De feito, poida que endexamais interactuara con outra galaxia do grupo local. Con todo, as rexións de formación estelar coa súa desveladora cor rosa e as estrelas novas e quentes, de azul, zarrapican o aillado universo illa. As estrelas máis quentes, frías e amarelas, esmorecen dentro do pequeno halo galáctico que se estende uns 8.000 anos luz de diámetro. Este retrato definido de WLM captouse coa cámara de campo amplo OmegaCAM mailo telescopio de exploración do Observatorio Paranal do ESO.