Créditos da imaxe: NASA/SDO mailos equipos AIA, EVE e HMI ; Composición dixital: Peter L. Dove

Venus mailo Sol triplemente ultravioleta

Un tránsito venusiano fotografado polo Solar Dynamics Observatory, que orbita a Terra

Explicación: en 2012 ocorreu un estraño tipo de eclipse solar. Normalmente é a Lúa terrestre que eclipsa ao Sol. De xeito máis estraño, ese ano o planeta Venus colleu a quenda Coma unha eclipse solar pola Lúa, a fase de Venus físoxe de cada vez un cuarto minguante máis fino pouco a pouco no entanto aumentaba a súa mellor aliñación co Sol. Ao final o aliñamento se fixo perfecto e a fase de Venus caeu a cero. A mancha escura de Venus cruzou a nosa estrela. A situación podería etiquetarse tecnicamente como unha eclipse anular venusiana cun anel de fogo esaxeradamente grande. Na fotografía durante a ocultación, o Sol foi fotografado en tres cores de luz ultravioleta polo Solar Dynamics Observatory (SDO ou Observatorio de Dinámica Solar) que orbita á Terra, coa rexión escura da dereita coincidindo cun burato coronal. Horas máis tarde, mentres Venus continuaba a súa órbita, voltou a aparecer unha fina fase crecente de novo. O vindeiro tránsito venusiano atravesando o Sol ocorrerá en 2117.