O gran cráter Hokusai en Mercurio

O gran cráter Hokusai

O gran cráter Hokusai en Mercurio

Créditos da imaxe: NASA, Johns Hopkins Univ. APL, Arizona State Univ., CIW.

Explicación: nun dos cráteres novos máis grandes de Mercurio, os raios brillantes do cráter Hokusai, de 114 quilómetros de diámetro, son coñecidos porque se extenden a través de gran parte do planeta. Pero este mosaico oblicuo céntranse nun primeiro plano de Hokusai, os seus cumios centrais alumeados polo Sol, os muros do cráter con socalcos e o mar conxelado de lava do impacto sobre o chan do cráter. As fotografías foron capturadas pola sonda espacial MESSENGER. A primeira en orbitar Mercurio, desde 2011 a MESSENGER dirixiu exploracións científicas, incluíndo o fotografado amplo do planeta máis interno do Sistema Solar. Agora, co propelente esgotado e incapaz de enfrontar as perturbacións orbitais provocadas pola gravidade do Sol, prevese que a MESSENGER impacte na superficie de Mercurio o 30 de abril.