Créditos da imaxe e copyright: Juan Carlos Casado (TWAN, Earth and Stars)

Créditos da imaxe e copyright: Juan Carlos Casado (TWAN, Earth and Stars).

O escenario da Vía Láctea

Créditos da imaxe e copyright: Juan Carlos Casado (TWAN, Earth and Stars)

Créditos da imaxe e copyright: Juan Carlos Casado (TWAN, Earth and Stars).

Explicación: baixo ceos escuros o solpor da Vía Láctea pode ser unha visión emocionante. Estricándose case parelela ao horizonte, esta rica vista de canto da nosa galaxia sobre o poeirento deserto namibio estírase desde a brillante e meridional Centaurus (esquerda) ata Cepheus ao norte (dereita). Desde comezos de agosto, a panorámica celeste do ceo nocturno, unida dixitalmente, capta a diversidade de estrelas e ríos de pó cósmico da Vía Láctea, xunto coas cores de nebulosas que non se ollan facilmente a simple vista, Marte, Saturno e Antares, visibles aínda en ceos nocturnos 01máis luminosos, a forma do brillante triángulo celeste tocando xusto as árbores por baixo do bulbo central da galaxia. Por suposto, a nosa galaxia non é a única desta escena. Outros dous membros principais do noso grupo local, a galaxia Andrómeda e a galaxia Triángulo, preto do bordo dereito do recadro, máis alá do arco do escenario da Vía Láctea.