O cometa Lovejoy nun ceo de inverno

Explicación: cales destas iconas do ceo nocturno das atopado nesta fermosa e fonda exposición do ceo de inverno setentrional? As luces celestes inclúen as estrelas do cinto de Orión,  a Nebulosa de Orión, o cúmulo estelar das Pléiades, as estrelas brillantes Betelgeuse e Rigel, a nebulosa California, o bucle de Barnard e o cometa Lovejoy. O cinto de estrelas de Orión está case vertical na liña central entre o horizonte e o centro da imaxe, coa estrela máis baixa do cinto escurecida pola nebulosa da Chama brillando en vermello. Á esquerda do cinto está o arco vermello do bucle de Barnard seguido pola brillante estrela laranxa Betelgeuse, mentres que á dereita do cinto está a nebulosa de Orión chea de cor seguida pola brillante estrela azul Rigel. O cúmulo azul de estrelas brillantes de preto do centro superior son as Pléiades; e a nebulosa vermella á súa esquerda é a nebulosa California. O punto laranxa brillante por riba do centro da imaxe é a estrela Aldebarán, mentres que o obxecto verde con cola longa á súa dereita é o cometa C/2014 Q2 (Lovejoy). A imaxe amosada tirouse hai unhas dúas semanas preto da vila Palau, en Girona, España.