Créditos da imaxe e copyright: Stéphane Vetter (Nuits sacrées)

A noite nun planeta arrepiante

A imaxe de Hverir, unha zona xeotermalmente activa ao longo da paisaxe volcánica do norleste de Islandia

Créditos da imaxe e copyright: Stéphane Vetter (Nuits sacrées)

Explicación: que demo de planeta é este? O planeta Terra claro, nunha noite escura e tormentosa de Hverir, unha zona xeotermalmente activa ao longo da paisaxe volcánica do norleste de Islandia. As tormentas xeomagnéticas producían unha exhibición de auroras no ceo nocturno estrelado mentres as pantasmais torres de vapor e gas ceibadas desde as fumarolas bailaban contra a arrepiante luz verde. Esta noite tamén hai a posibilidade de tormentas xeomagnéticas desencadeadas pola recente actividade solar, polo que os observadores celestes de latitudes altas deberían ter conta. Poida que tamén as formas espectrais lles dea por bailar na túa veciñanza de contado.

Proxecto: Ceos Galegos 2018 – calendario astronómico