Créditos da imaxe e copyright: Adam Block, Mt. Lemmon SkyCenter, U. Arizona

NGC 2170: natureza morta con po reflector

Nesta fermosa natureza morta celeste composta cun pincel cósmico, brilla a nebulosa poeirenta NGC 2170

Créditos da imaxe e copyright: Adam Block, Mt. Lemmon SkyCenter, U. Arizona

Explicación: nesta fermosa natureza morta celeste composta cun pincel cósmico, a nebulosa poeirenta de NGC 2170 brilla na parte superior esquerda. NGC 2170, que reflicte a luz procedente das estrelas quentes achegadas, xúntase con outras nebulosas azuladas de reflexión, unha rexión compacta e vermella de emisión e correntes de po escuro contra un fondo de estrelas. Coma os elementos comúns nas pinturas domésticas de naturezas mortas para estes temas: as nubes de gas, o po e as estrelas quentes pintadas aquí atópanse habitualmente tamén neste conxunto: unha gran nube molecular de formación estelar na constelación do Unicornio (Monoceros). A nube molecular xigante, Mon R2, está incriblemente preto, estimándose que se atopa a só 2.400 anos luz de distancia máis ou menos. A esa distancia, este lenzo tería uns 15 anos luz de diámetro.