Créditos da imaxe e copyright: Sebastian Voltmer

Marte nas nubes

Créditos da imaxe e copyright: Sebastian Voltmer

Explicación: vagando ao través de este excepcional campo de visión, realmente Marte está por diante destas nubes cósmicas cheas de cor. O mosaico construído a partires de imaxes telescópicas ten uns 5 graos de diámetro (10 lúas cheas). Capta a posición do planeta o 26 de agosto a uns 7 minutos luz desde a Terra e moi preto da liña de visión da brillante estrela Antares e o complexo de nubes Rho Ophiuchi. Nas cores amarelas de Marte, arriba e á esquerda, case coincide con Antares, tamén coñecida coma Alpha Scorpii, por baixo do centro. O cúmulo globular de estrelas M4 brilla xusto á dereita de Antares, pero M4 está a uns 7.000 anos luz de distancia comparados cos 500 aos que está Antares. A luz estelar azulada de Rho Ophiuchi, lixeiramente máis preto que Antares, é reflectida polas nubes moleculares poeirentas preto da parte superior do recadro.