Créditos da imaxe e copyright: Daniel Herron.

Fases de Venus

Venus achégase á Terra e vese máis grande, pero abanea na nosa liña de visión co sol, así que a súa estela é moito máis fina

Créditos da imaxe e copyright: Daniel Herron.

Explicación: así e como a Lúa ten fases, o hemisferio alumeado polo sol de Venus medra e diminúe. Esta composición de imaxes telescópicas ilustra os trocos paseniños do planeta interior, visto ao oeste coma a estrela verpertina, mentres Venus se fai máis grande pero estreito ata un fino crecente desde o 20 de decembro de 2016 deica 0 10 de marzo. Venus, escorregando ao longo da súa órbita interior entre a Terra e Sol, faise máis grande durante ese periodo porque se achega ao planeta Terra. Aínda que o crecente faise máis estreito mentres abanea máis preto da nosa liña de visión co Sol. O 25 de marzo, máis preto da liña Terra-Sol pero pasando uns 8 graos ao norte do Sol, Venus acadará unha conxunción inferior (non crítica). Xusto despois, Venus brillará claramente por riba do horizonte leste nos ceos que preceden ao mencer como a estrela matutina do planeta Terra.