Créditos da imaxe e copyright: William Vrbasso

Carina sobre o lago Ballard

Esta gran nebulosa brila sobre un outeiro neste lago salgado situado en Australia occidental

Créditos da imaxe e copyright: William Vrbasso

Explicación: a Gran Nebulosa Carinaunha alfaia do ceo meridional, coñecida tamén coma NGC 3372, é unha das rexións de formación estelar máis grande da nosa galaxia. Visible de xeito doado a simple vista fica no máis alto do característico outeiro do lago Ballard, un lago salgado efímero de Australia Occidental, nesta queda paisaxe celeste nocturna do 25 de decembro, 2017. A propia Vía Láctea estrícase máis alá do horizonte sur. Xunto coa Vía Láctea, as brillantes estrelas Alfa e Beta Centauri está xusto por riba da aba dereita do outeiro, coa Cruz do Sur maila escura nebulosa Saco de Carbón por riba do cumio. A escena, baseada nun mosaico de 22 paneis, foi recurtada para desvelar máis de preto a beleza desta rexión da Vía Láctea meridional. Nesa curta noite de verán, empregouse unha estrela de seguemento para a montura da cámara e rexistrar así as imaxes do mosaico, pero desde fóra da imaxe alumea o primeiro plano o luar.