Créditos da imaxe e copyright: Martin Mark.

A labarada e a galaxia

Créditos da imaxe e copyright: Martin Mark.

Explicación: está guindando esta persoa un lóstrego? Non. A pesares das aparencias, realmente esta persoa está a apuntar na dirección dunha brillante labarada de Iridum, unha reflexión momentánea de luz solar nun satélite de comunicacións en órbita ao redor da Terra. Mentres o satélite Iridium orbita, as antenas de reflexión alíñanse entre o observador e o Sol para crear un flash máis brillante que calquera outra estrela do ceo nocturno. As labaradas de Iridium normalmente duran varios segundos, máis tempo cá maioría dos meteoros. Tamén, a diferencia dos meteoros, os destellos son simétricos epredicibles. O destello publicado involucrou ao satélite Iridium 15 e ocorreu sobre a Estonia meridional a semana pasada. Nesta fotografía ben planificada, un ceo nocturno espectacular aparece no fondo, completo coa franxa central da nosa galaxia Vía Lácteaque corre verticalmente polo centro da imaxe.